Як веб-сайт Бостон Глоуб почав поєднувати людей, які потребують допомоги через коронавірус, з тими, хто може допомогти

bostonglobe.com
Вівторок, 7 квітня 2020, 13:45

"Ми любимо своє місто і це наші сусіди. Зараз важкий час, і якщо ми здатні змінити ситуацію, — ми це зробимо". 

Про це пише Ханна Тамеез для NiemanLab.

Як і багато інших людей під час цієї пандемії коронавірусу, я почувалась дещо некорисною.

В той час як я маю розкіш писати цю історію в доброму здоров’ї, зі своєї квартири, де є достатньо продуктів харчування, тут, у Бостоні та околицях, є тисячі людей, які працюють на найважливіших роботах — від лікарів та медсестер до касирів продуктових магазинів, які працюють для мене та багатьох інших.

Я шукала способу допомогти людям у своїй громаді, коли Boston.com (безкоштовний новинний сайт, що належить The Boston Globe) запустив Boston Helps — службу для контакту людей, яким необхідна допомога з людьми, які можуть допомогти.

Поки місцеві сайти новин висвітлюють всі деталі цієї пандемії, "Бостон Хелпс" нагадує, що місцеві новинні випуски — це неоціненний ресурс у повсякденному житті людини. Поки The Washington Post і The Guardian складають списки з загальними способами допомоги вашій громаді, Boston Helps напряму сконтактує вас з людиною, якій ви можете допомогти.

 

Метт Кароліан, генеральний менеджер Boston.com (та колишній співробітник Німана), зазначив, що ідея проекту виникла у відповідь на розуміння нагальних потреб, які постали. 

"Бостон Хелпс" надає помічникам п'ять способів підтримки члена громади: оплата чиїхось продовольчих продуктів, оплата найнеобхідніших туалетних приналежностей, оплата доставки їжі до когось додому, оплата "райдшерингу" в межах території міста, або давши гроші на допомогу "бостоніанцю".

Райдшеринг - спільне використання приватного автомобіля з іншими особами, яких ви знайшли через послуги з пошуку попутників, примітка перекладача

З іншого боку, люди, яким необхідна допомога, можуть обрати той спосіб її отримання, який вони найбільше потребують.

"Ми в якийсь момент знали, що інші організації з’являться онлайн, що державні служби "наздоженуть" ситуацію", — сказав Кароліан. "Організації, що традиційно обслуговують людей, яким необхідна допомога, зможуть розкрутитися і збільшити потенціал, але, враховуючи те, що відбувається, і з огляду на негайну потребу, ми думали, що можемо рухатися дуже швидко, і буквально протягом 48 годин зібрати весь необхідний ресурс разом".

Після того як ті, кому необхідна допомога, і ті, хто може допомогти, заповнюють Гугл форми, відформатована інформація надходить до Гугл таблиць, звідки Кароліану та іншим членам його команди легко підібрати "пари" людей. 

Він зазначив, що оскільки  ситуація розвивається дуже динамічно, було ухвалене рішення використовувати нестандартні інструменти Гугл.

"Це одна з тих речей, де я думаю, що краще швидко використовувати систему, яка працює, ніж намагатися створити щось ідеальне для пікселів, і тоді ви просто витрачаєте весь свій час на створення інструменту замість того, щоб буквально вставати і йти допомагати людям", — сказав він.

Після того як "пару" знайдено, особі, яка виявила бажання допомогти, надають контакту інформацію особи, яка потребує цієї допомоги. Це вже їхня задача зв’язатись між собою та домовитись про подальші дії. Тих, хто хоче зробити грошову пожертву, направляють до місцевого некомерційного збору коштів.

"Нам було дуже важливо гарантувати, що все що ми робимо, — це просування найкращих практик соціального дистанціювання", — сказав Кароліан. "Ми не обов'язково хочемо, щоб люди зустрічалися. Ми надихнулися "Випадковими актами піци Реддіт", яка була цікавою моделлю, де люди казали: "Ей, мені потрібна вечеря або їжа", а хтось просто зайшовши у додаток Домінос, міг замовити їм доставку. Такі підходи — це те, що ми намагаємось зробити тут".

Кароліан стверджує, що близько 700 людей вже запропонували допомогу, а 125 заявили, що її потребують. Він каже, що за останні кілька днів спостерігається збільшення запитів про допомогу, і більшість з них стосується саме продовольчих наборів.

Ідея поширюється. Після розмови з Кароліан про Boston Helps, маркетингові та продуктові групи The Dallas News працюють вже з існуючим партнером і запустили віджет, який робить щось подібне. 

У нижній частині кожної історії DMN про коронавірус користувачі бачать два поля, де вони можуть вибрати, що хочуть допомогти або потребують допомоги. "Ця функція доступна в будь-якій медіа-компанії США, яка хоче її втілити",сказав головний керівник продукту Майк Оррен.

 

"Зрештою, наше головне завдання — це надати інформацію та ресурси, які так необхідні людям", — сказав Кароліан. "Часто це доставити вам новини. А іноді це робити те, що ми робимо, коли ми маємо протриматися, поки інші організації стануть на ноги і налагодять процеси. Ми любимо своє місто і це наші сусіди. Зараз важкий час, і якщо ми зможемо змінити ситуацію — ми це зробимо".

Переклад Центру спільних дій для Української правди



powered by lun.ua
Реклама:
Реклама:
Олександр Альба: Ми змушені конкурувати з авіакомпаніями, які отримали мільярди держпідтримки під час пандемії 
Командир літака: Незважаючи на драматичний спад в кількості рейсів та об'ємі перевезень, у нас не звільнили нікого з пілотів
Катерина Смирнова: Коли оголосили карантин, моя "фінансова подушка" була у бізнесі, який раптом зупинився
Директорка гімназії: Можна жалкувати про різні скасовані урочистості, але пріоритет здоров'я учнів набагато важливіший
Усі публікації